28 فروردین 1403 ساعت 18:02

آيا میخواهید در سایت قدمیار، خدمات و دانلودهای مربوط به آزمون مربوطه خود را رايگان دريافت نمایید!!!!
کافی است با يک ثبت نام چند ثانيه ای، با ما همقدم شويد.

تایپ صوتی با نرم افزار نویسا

تایپ صوتی با نرم افزار نویسا

نرم‌افزار تایپ صوتی نویسا (گفتار به نوشتار _ نسخه عمومی)

نویسا نخستین برنامه تایپ گفتاری فارسی است که با بهره‌گیری از تکنولوژی گفتار به نوشتار، صحبت فارسی را به متن تبدیل می‌کند. نرم افزار تبدیل صوت به متن نویسا، توسط شرکت عصر گویش‌ پرداز برای تایپ فارسی طراحی شده است. این برنامه با دقت و سرعت بالا و در تمامی ویرایشگرها قادر به تایپ سخن شما بدون استفاده از کیبورد یا صفحه کلید است.
شما می‌توانید تنها با خواندن متن در میکروفون، گفتار خود را به نوشتار فارسی تبدیل کنید. فناوری پیشرفته تشخیص گفتار در نویسا این امکان را به شما می‌دهد تا از نویسا برای تایپ هرگونه متنی استفاده کنید؛ مانند تایپ صوتی متون شخصی، تایپ نامه‌ها و گزارش‌ها در سازمان‌ها و ادارات و تایپ نوشته های تخصصی.
ورژن عمومی نویسا در سه نسخه پیشرفته، حرفه‌ای و جامع عرضه می‌شود.

ویژگی‌های برجسته تایپ گفتاری نویسا

•  دقت و سرعت بالا در تبدیل گفتار به نوشتار
•  امکان تایپ گفتاری در همه نرم‌افزارهای ویندوز
•  قابلیت نصب به صورت تکی یا تحت شبکه
•  قابلیت تایپ صوتی اعداد به صورت رقمی یا حروفی
•  تایپ تمامی علائم نگارشی با صدا
•  تبدیل فایل‌های صوتی به متن
•  امکان افزودن کلمات جدید، انگلیسی یا عربی
•  قابلیت یادگیری لهجه و لحن بیان گوینده
•  دارای ویرایشگر مخصوص نویسا
•  پشتیبانی از دستور گفتاری
•  نگهداری تاریخچه گفتار

 تایپ صوتی با نرم افزار نویسا

مناسب برای همه

تمامی اشخاصی که نیاز به تایپ کردن دارند می‌توانند از مبدل صوت به نوشتار فارسی نویسا استفاده کنند. دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید، مدیران و کارشناسان، نویسندگان و مترجمان و حتی تایپیست‌ها می‌توانند اسناد و نامه‌های خود را با سخن گفتن در میکروفون به نوشته تبدیل نمایند.

همچنین نویسا می‌تواند به عنوان یک ابزار بسیار سودمند درخبرگزاری‌ها، انتشاراتی‌ها، دبیرخانه‌ها و دفترهای تایپ به کار گرفته شود. پزشکان، وکلا و حقوق‌دانان و اسلام‌پژوهان نیز می‌توانند از نسخه‌های تخصصی برای تایپ متون پزشکی، حقوقی و یا اسلامی با گفتار استفاده کنند.

 تایپ صوتی با نرم افزار نویسا

نسخه جامع

نسخه جامع تایپ گفتاری فارسی نویسا (نویسا جامع) با هدف تبدیل گفتار به نوشتار با قابلیت پوشش تمام نیازهای تایپ متون تولید گردیده است. نویسا جامع شامل واژگان بسیار بزرگ به همراه واژگان محاوره‌ای (برای تایپ صحبت غیررسمی) می‌باشد که به کمک آن می‌توان تمامی متون را تایپ کرد. نویسا جامع، علاوه بر آن که می‌تواند به عنوان ابزاری مناسب در سازمان‌ها و شرکت‌ها برای تایپ متون اداری (نامه‌ها، گزارش‌ها و …) باشد، نیز می‌تواند به عنوان محصولی مناسب ویژه نویسندگان، رمان‌نویسان، فیلم‌نامه‌نویسان و … که با گفتار محاوره‌ای بیشتر ارتباط دارند، مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از نویسا جامع می‌توان برای تبدیل سخنرانی‌ها و مصاحبه‌ها که گفتار محاوره‌ای است، استفاده کرد. برای این کار کافی است فایل صوتی خود را به نویسا جامع دهید و فایل متنی تبدیل شده آن را تحویل بگیرید.

 تایپ صوتی با نرم افزار نویسا

نسخه حرفه‌ای

این نسخه تمام ویژگی‌های نسخه جامع را دارد با این تفاوت که تایپ کلمات محاوره‌ای را پشتیبانی نمی‌کند و پشتیبانی رایگان آن شش ماه است.
این محصول برای اکثر افراد به ویژه اساتید، دانشجویان، کارمندان و نویسندگان مناسب است.

19

نسخه پیشرفته

این نسخه به نسبت نسخه حرفه‌ای از واژگان کوچکتری برخوردار است و کلمات خیلی تخصصی و کم‌کاربرد در این نسخه کمتر شده است. همچنین محدودیت‌هایی در تعداد نصب و افزودن کلمه دارد.
نسخه پیشرفته برای کاربردهای شخصی و تایپ موضوعات عمومی و غیرتخصصی مناسب است.

تایپ به راحتی صحبت کردن

تایپ کردن دیگر کار سختی نیست حتی اگر هیچ آشنایی با صفحه کلید فارسی نداشته باشید. کافی است میکروفون را بردارید، محیط تایپ خود را باز کنید و صحبت کنید. نرم‌افزار نویسا گفتار شما را به متن تبدیل می‌کند. نوشته‌های شما همزمان با صحبت کردن و بدون خطای املایی تولید می‌شوند. شما به سرعت تایپ متون خود را به پایان می‌رسانید.

 تایپ صوتی با نرم افزار نویسا

با نسخه تحت شبکه، اداره و سازمان خود را متحول کنید

نرم‌افزار گفتار به نوشتار نویسا علاوه بر این که بر روی رایانه‌ها و تبلت‌های ویندوزی به صورت شخصی نصب می‌شود، شما می‌توانید آن را تحت شبکه نیز نصب نمایید. اطلاعات کاربران به صورت متمرکز توسط نسخه سرور ذخیره می‌شود و شما می‌توانید به پروفایل خود از هر رایانه‌ای در آن شبکه دسترسی داشته باشید. نویسا شبکه از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است زیرا با خرید هر تعداد لایسنس، تمامی کامپیوترهای شبکه می‌توانند از نویسا استفاده کنند، منوط به این که تعداد کاربرانی که هم‌زمان از نویسا استفاده می‌کنند از تعداد لایسنس‌ها بیشتر نباشد.
کدام نسخه‌ها به صورت تحت شبکه ارائه می‌شوند؟

 تایپ صوتی با نرم افزار نویسا

هر نوع نوشته‌ای را با صدا تایپ کنید

برای نرم‌افزار شناسایی گفتار نویسا فرقی نمی‌کند که شما درباره چه موضوعی سخن می‌گویید. نویسا صدای شما را تشخیص می‌دهد و مطلب موردنظر شما را به متن تبدیل می‌کند. گفتار به نوشتار نویسا، گزارش‌ها، مقاله‌ها، نامه‌ها و مطالب شما را در زمینه‌های مختلف عمومی، خبری، ورزشی، اجتماعی به متن تبدیل و در محیط موردنظر شما تایپ می‌کند. نویسا دارای واژگانی بسیار بزرگ است بنابراین شما می‌توانید از تمامی کلمات فارسی و انگلیسی متدوال در گفتار خود استفاده کنید. نسخه‌های تخصصی برای تایپ متون در زمینه‌های حقوقی، پزشکی و اسلامی طراحی شده است.

 تایپ صوتی با نرم افزار نویسا

فایل‌های صوتی را به متن تبدیل کنید

نسخه‌های حرفه‌ای، جامع و تخصصی تایپ گفتاری نویسا، فایل‌ها و پرونده‌های صوتی را در زمانی کمتر از زمان فایل صوتی تبدیل به متن می‌کند. زمانی که رایانه یا نرم‌افزار نویسا را به همراه ندارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با یک میکروفون یا دستگاه ضبط کننده، صدای خود را ضبط کنید. سپس در هر زمانی که مایل بودید آن را به نویسا منتقل کنید تا آن را به نوشتار تبدیل کند و خروجی را به صورت فایل متنی در اختیار شما قرار دهد.

 تایپ صوتی با نرم افزار نویسا

در زمان خود صرفه‌جویی کنید

با استفاده از گفتار به متن نویسا شما می‌توانید سرعت تایپ خود را تا 3 برابر افزایش دهید. گزارش خود را تایپ کنید، ایمیل بزنید، در اینترنت جستجو کنید، فرم‌ها را پرکنید؛ همه این‌ها فقط با حرف زدن با نرم‌افزار نویسا. دقت و سرعت بالا در بازشناسی گفتار این امکان را به شما می‌دهد که به ندرت از صفحه کلید استفاده کنید.

 تایپ صوتی با نرم افزار نویسا

ایده‌های خود را به سرعت مکتوب کنید

اغلب افراد از جمله نویسندگان برای نوشتن ایده‌هایی که در ذهن دارند، مدیران و کارمندان برای تایپ یادداشت‌ها و نامه‌های اداری و حتی تایپیست‌ها، زمان زیادی را برای تایپ نوشته‌هایشان صرف می‌کنند.

صرفه‌جویی در این زمان باعث می‌شود افراد کار اصلی خود را با بهره‌وری بیشتری انجام دهند. تایپ گفتاری نویسا به شما این امکان را می‌دهد تا با صحبت در میکروفون سرعت تایپ خود را به بیش از 100 کلمه در دقیقه افزایش دهید.

 تایپ صوتی با نرم افزار نویسا

نویسا به کمک شما می‌آید

برای تایپ گفتاری با نویسا صرفاً نیاز به یک میکروفون مناسب تشخیص گفتار دارید. بنابراین افرادی که به هر دلیلی مانند معلولیت یا ناراحتی جسمی نمی‌توانند از کیبورد کامپیوتر برای تایپ استفاده کنند، می‌توانند با کمک نویسا صحبت‌های خود را به نوشتار تبدیل کنند. جهت سهولت ارتباط با رایانه می‌توانید با بیان فرمان‌های صوتی در نویسا، بسیاری از نرم افزارها را اجرا و کنترل کنید یا کارهای مختلفی را در ویرایشگر انجام دهید.

 تایپ صوتی با نرم افزار نویسا

کلمات دلخواه خود را اضافه کنید

بانک کلمات نرم‌افزار دیکته گفتاری نویسا در نسخه‌های مختلف متفاوت است. با توجه به موضوعاتی که تایپ می‌کنید ممکن است کلماتی در واژگان نویسا وجود نداشته باشد. در این صورت شما می‌توانید به سادگی کلمه موردنظر را همراه با نحوه تلفظ آن به نویسا اضافه کنید. این کلمات می‌تواند فارسی، انگلیسی یا ترکیبی از این دو (مانند PS3) باشد. بعد از این که املاء و تلفظ یک کلمه را بر اساس راهنمای نرم‌افزار تعریف کردید، تلفظ آن کلمه را بیان کنید تا در محل موردنظر تایپ شود.
این ویژگی، شما را قادر می‌سازد هر کلمه جدیدی را که به زبان فارسی اضافه شد به راحتی به نویسا اضافه کنید.

 تایپ صوتی با نرم افزار نویسا

بازدهی بیشتر _ صرفه‌جویی در هزینه

•  تشویق کارمندان جهت تایپ مستندات توسط خود آن‌ها
•  کاهش حجم کاری و آزادسازی نیروها
•  کاهش هزینه‌های شخصی و سازمانی
•  افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان در ادارات و سازمان‌ها
•  تمرکز بر روی موضوع به جای تمرکز روی تایپ
•  بهبود امنیت اطلاعات

مانند تایپیست حرفه‌ای کسب درآمد کنید

از نرم‌افزار تایپ فارسی نویسا می‌توانید به عنوان ابزار درآمدزایی استفاده کنید. شما می‌توانید سفارش‌های تایپی را در منزل انجام دهید و برای مشتریان ارسال کنید. از آنجایی که در هر ساعت از شبانه‌روز امکان استفاده از نویسا وجود دارد بنابراین از وقت خود نهایت استفاده را می‌برید. از طرفی چون واژگان نویسا از نظر املایی مطابق با استاندارد فرهنگستان است، متون تایپی شما از کیفیت خوبی برخوردار خواهند بود.

29

کاهش مکاتبات کاغذی با تشخیص گفتار

ورود اتوماسیون اداری به شرکت‌ها به‌ منظور حذف مکاتبات کاغذی و تسریع امور اداری، مدیران و کارشناسان را شخصاً ملزم به تهیه مستندات و گزارش‌ها و نامه‌ها نموده است. اما عدم تسلط این افراد به تایپ حرفه‌ای و نحوه کار با ویرایشگرها و مشغله زیاد آن‌ها، باعث شده تایپ در رایانه به کاری مشکل و زمان‌بر تبدیل شود. نویسا، نرم‌افزار دیکته صوتی زبان فارسی، راه‌حلی برای رفع این مشکل است. با استفاده از نویسا می‌توان بدون نیاز به صفحه کلید، تنها با خواندن متن آن را تایپ کرد.

30

تایپ صورت‌جلسات و سخنرانی‌ها

تایپ کردن صحبت‌های جلسات و سخنرانی‌ها از دغدغه‌های مهم بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها است. درصورتی که فایل صوتی سخنرانی شخصی را داشته باشید، می‌توانید از تبدیل فایل صوتی به متن در نویسا استفاده کرده و گفتار وی را به نوشته تبدیل کنید. برای تایپ فایل صوتی جلسه‌ای که در آن افراد مختلفی حرف می‌زنند، شما می‌توانید این فایل را گوش داده و جمله به جمله در میکروفون نویسا بازگو نمایید تا نویسا آن را تبدیل به متن کند.
برای تبدیل آرشیوهای صوتی به متن، نرم‌افزار ویژه‌ای به نام نویسافایل طراحی شده است. این نرم‌افزار مبتنی بر وب است و قادر به پردازش هر نوع فرمت صوتی و ویديویی است.

31

ویژه برنامه‌نویسان

اگر تمایل دارید که قابلیت تشخیص صدا را به نرم‌افزار یا دستگاهی اضافه نمایید، می‌توانید از نویسا به عنوان ماژول یا سرویس استفاده نمایید. تایپ گفتاری نویسا، هم به صورت SDK دات‌نتی و هم به صورت سرویس تحت شبکه در اختیار شما قرار دارد. علاوه بر تایپ گفتار پیوسته، برای تشخیص فرمان‌های گفتاری نیز نویسا به صورت سرویس (WCF) ارائه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده و پیش‌نیازها به لینک مراجعه نمایید.

برگرفته از:

http://asr-gooyesh.com/fa/

فایلهای دانلودی

این مطلب را به اشتراک بگذارید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قدم یار آزمون حقوقی

در سایت قدم یار آخرین اخبار و شرایط آزمونهای حقوقی را مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها:

اسکرول به بالا