10 فروردین 1403 ساعت 9:45

آيا میخواهید در سایت قدمیار، خدمات و دانلودهای مربوط به آزمون مربوطه خود را رايگان دريافت نمایید!!!!
کافی است با يک ثبت نام چند ثانيه ای، با ما همقدم شويد.

اعلام نحوه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد بعد از فراغت از تحصیل

اعلام نحوه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد بعد از فراغت از تحصیل

منادی چگونگی پرداخت شهریه دانشجویان بعد از فراغت از تحصیل را تشریح کرد. علیرضا منادی سفیدان، معاون حقوقی و پارلمانی دانشگاه آزاد اظهار کرد: در بودجه‌ریزی امسال که بودجه‌ریزی عملیاتی است و با ابداع دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار در دانشگاه و کشور صورت گرفته، همه واحد‌ها مکلف بر این شیوه از بودجه‌ریزی شده‌اند در ذیل این سیاست‌ها دکتر طهرانچی قصد دارند کاری کنند که از دانشجویان در زمان تحصیل شهریه گرفته نشود. یعنی در این شیوه، با توجه

به سرمایه‌ای که دانشگاه دارد، با بانک‌ها توافق می‌شود که براساس اعتبار دانشگاه، همه شهریه دانشجویان از سوی بانک‌ها در اول ترم به دانشگاه پرداخت و بعد مبالغ شهریه به صورت وام قرض‌الحسنه برای دانشجویان در نظر گرفته شود و آن‌ها بعد از فراغت از تحصیل این وام را که توسط بانک تقسیط می‌شود، پرداخت کنند.

اعلام نحوه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد بعد از فراغت از تحصیل

معاون حقوقی و پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در این روش از سفته بازی و چک بازی توسط دانشگاه‌ها برطرف می‌شود. با این روش مطالبات دانشگاه وصول شده و به دانشجویان و خانواده‌ها هم برای تأمین شهریه، فشاری تحمیل نمی‌شود.

دانشگاه آزاد برای کیفیت‌افزایی به بودجه و اعتبار نیازمند است.
وی ادامه داد: طهرانچی همواره از ابتدای مسئولیتش به این فکر است که به خانواده‌ها برای تحصیل فرزندانشان در دانشگاه آزاد اسلامی فشاری وارد نشود. البته از این طریق دانشگاه می‌تواند شهریه‌ها را در اول ترم از سیستم بانکی به‌طور کامل دریافت کند تا حقوق کارکنان و هزینه‌ها پرداخت شود.

دانشگاه برای کیفیت‌افزایی، توسعه و تحقیق به بودجه و اعتبار نیازمند است. دانشجویان مطمئن باشند که این ابتکار دکتر طهرانچی شدنی است و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همه روسا توصیه کردند که این روش را جلو ببرید.منادی سفیدان بیان کرد: رایزنی با بانک‌ها در حال انجام است و به‌زودی خبر اجرایی شدن این برنامه را به دانشجویان نوید خواهیم داد. دکتر طهرانچی ابتکارات دیگری هم دارند که به‌زودی درباره آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

فایلهای دانلودی

این مطلب را به اشتراک بگذارید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قدم یار آزمون حقوقی

در سایت قدم یار آخرین اخبار و شرایط آزمونهای حقوقی را مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها:

اسکرول به بالا