19 اردیبهشت 1403 ساعت 18:39

آيا میخواهید در سایت قدمیار، خدمات و دانلودهای مربوط به آزمون مربوطه خود را رايگان دريافت نمایید!!!!
کافی است با يک ثبت نام چند ثانيه ای، با ما همقدم شويد.

نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 98 اواسط آذر اعلام می شود

سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان گفت: نتایج کلیه آزمونهای تستی نظام مهندسی تا ۲۰ آذرماه و نتایج آزمون معماری طراحی در دی ماه اعلام می گردد.

نتایج آزمون نظام مهندسی مهر ۹۸ اواسط آذر اعلام می‌شود

((براساس باز نشر پرتال قدم یار)) به گزارش برق نیوز؛ حامد مانی فر سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان  ضمن اعلام این مطلب که در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان آزمون‌های ورود به حرفه برای متقاضیان در هفت رشته به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: هفت رشته آزمون شامل عمران در سه صلاحیتِ محاسبات و نظارت و اجرا، معماری در سه صلاحیتِ طراحی، نظارت و اجرا، شهرسازی، ترافیک، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی در دو صلاحیتِ طراحی و نظارت در روز‌های پنجشنبه ۱۸ و جمعه ۱۹ مهرماه در سراسر کشور برگزار شد

کدام رشته ها میتوانند در آزمون نظام مهندسی شرکت کنند؟

سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان با اشاره به اینکه در این دوره از آزمون‌ها، ۱۷۵ هزار و ۷۸۷ نفر شرکت کرده‌اند که حاکی از رشد ۲۵ درصدی در تعداد شرکت‌کنندگان است،

سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان با اشاره به اینکه آزمون در ۹۳ حوزه در سراسرکشور طراحی شده است، گفت: در مجموع در این دوره از آزمون، ۴۰ هزار و ۴۴۳ نفر خانم و ۱۳۵ هزار و ۳۴۴ نفر آقایان شرکت کرده اند که نسبت ۲۳ به ۷۷ درصدی را تشکیل داده اند.

به گفته وی، نتایج آزمون‌های این دوره در بخش تستی اواسط آذرماه و در بخش سوالات تشریحی اواسط دی ماه اعلام می‌شود.

مانی‌فر همچنین اعلام کرد: رشته عمران در صلاحیت نظارت با ۳۸ هزار و ۸۷۲ نفر بیشترین شرکت کننده را دارد که ۲۲ درصد از شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده است. ترافیک نیز با ۴۰۵ نفر کمترین شرکت کننده را به خود اختصاص تخصی داده است.

به گفته وی، استان تهران با ۳۴ هزار و ۳۶۱ نفر بیشترین تعداد شرکت کننده را در کل کشور دارد.

((جدیدترین اخبار گلچین شده از سایت های معتبر خبری را در سایت قدم یار مشاهده نمایید.))
((کلیه اخبار در پرتال دانشجوی قدم یار، به صورت خودکار و توسط نرم افزار جستجوگر اتوماتیک گردآوری می‌گردد و این مجموعه در مورد محتوای اخبار ارائه شده هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.))

فایلهای دانلودی

این مطلب را به اشتراک بگذارید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قدم یار آزمون حقوقی

در سایت قدم یار آخرین اخبار و شرایط آزمونهای حقوقی را مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها:

پیمایش به بالا