9 فروردین 1403 ساعت 20:46

آيا میخواهید در سایت قدمیار، خدمات و دانلودهای مربوط به آزمون مربوطه خود را رايگان دريافت نمایید!!!!
کافی است با يک ثبت نام چند ثانيه ای، با ما همقدم شويد.

برگزاری آزمون کارشناسان ماده 27، در فصل پاییز

برگزاری آزمون کارشناسان ماده ۲۷، در فصل پاییز

((براساس باز نشر پرتال قدم یار)) سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی آزمون کارشناسان ماده ۲۷ اواخر آبان یا اوایل آذر برگزار می شود.

آزمون نظام مهندسی

مهندس مجتبی زاده عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به اینکه آزمون کارشناسان ماده ۲۷ از سال ۱۳۹۰، طی ۸ سال گذشته به دلایل مختلف برگزار نگردیده ، اخیرا جلسات متعددی با همکاری نمایندگان وزارت راه و شهرسازی برگزار و موانع موجود برطرف گردیده و در نهایت موافقت وزارت راه و شهرسازی با برگزاری این آزمون کسب شده است.
به گفته وی ، هیئت اجرایی آزمون ماده ۲۷ متشکل از دو نفر از اعضای کمیسیون حقوقی و لوایح شورای مرکزی، نماینده هیئت رئیسه شورای مرکزی و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده تا مقدمات برگزاری آزمون را به سرعت فراهم نماید.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی، مجتبی زاده افزود : شرایط برگزاری آزمون و نحوه شرکت در آن طی روزهای آینده از سوی شورای مرکزی به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

((جدیدترین اخبار گلچین شده از سایت های معتبر خبری را در سایت قدم یار مشاهده نمایید.))
((کلیه اخبار در پرتال دانشجوی قدم یار، به صورت خودکار و توسط نرم افزار جستجوگر اتوماتیک گردآوری می‌گردد و این مجموعه در مورد محتوای اخبار ارائه شده هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.))

فایلهای دانلودی

این مطلب را به اشتراک بگذارید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قدم یار آزمون حقوقی

در سایت قدم یار آخرین اخبار و شرایط آزمونهای حقوقی را مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها:

اسکرول به بالا