9 فروردین 1403 ساعت 22:13

آيا میخواهید در سایت قدمیار، خدمات و دانلودهای مربوط به آزمون مربوطه خود را رايگان دريافت نمایید!!!!
کافی است با يک ثبت نام چند ثانيه ای، با ما همقدم شويد.

تعویق آزمون نظام مهندسی اسفند 98/زمان بعدی آزمون اعلام میشود

تعویق آزمون نظام مهندسی اسفند 98/زمان بعدی آزمون اعلام میشود

ساختمان وزارت راه و شهرسازی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به منظور جلوگیری از احتمال شیوع کرونا از تعویق زمان آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی در ۱۵ و ۱۶ اسفند سالجاری خبر داد.

 تعویق آزمون نظام مهندسی اسفند 98/زمان بعدی آزمون

((براساس باز نشر پرتال قدم یار)) به گزارش برق نیوز،ساختمان وزارت راه و شهرسازی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به منظور جلوگیری از احتمال شیوع کرونا از تعویق زمان آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی در ۱۵ و ۱۶ اسفند سالجاری خبر داد.

حامد مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در اطلاعیه‌ای از لغو آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی در ۱۵ و ۱۶ اسفند سالجاری (۱۵ و ۱۶ اسفند ۹۸) به دلیل احتمال شیوع کرونا خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانان و معماران تجربی اسفند ۹۸ می‌رساند که آزمون یاد شده که مقرر بود روز‌های ۱۵ و ۱۶ اسفندماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شود به دلیل حفظ سلامت عمومی جامعه و جلوگیری از شیوع احتمالی کرونا تا اطلاع ثانوی معوق و زمان بعدی برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

بدیهی است اخبار ثبت‌نام‌های انجام شده تا برگزاری آزمون‌های بعدی کماکان به قوت خود باقی است.


((جدیدترین اخبار گلچین شده از سایت های معتبر خبری را در سایت قدم یار مشاهده نمایید.))
((کلیه اخبار در پرتال دانشجوی قدم یار، به صورت خودکار و توسط نرم افزار جستجوگر اتوماتیک گردآوری می‌گردد و این مجموعه در مورد محتوای اخبار ارائه شده هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.))

فایلهای دانلودی

این مطلب را به اشتراک بگذارید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قدم یار آزمون حقوقی

در سایت قدم یار آخرین اخبار و شرایط آزمونهای حقوقی را مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها:

اسکرول به بالا