6 اردیبهشت 1403 ساعت 20:52

آيا میخواهید در سایت قدمیار، خدمات و دانلودهای مربوط به آزمون مربوطه خود را رايگان دريافت نمایید!!!!
کافی است با يک ثبت نام چند ثانيه ای، با ما همقدم شويد.

جالبترین و کاربردی ترین نرم افزارهای قرن بیستم

سال ۲۰۱۹ پر از اپلیکیشن‌های جالب، وبسایت‌ها و ابزار‌های سرگرم کننده بود که بهره‌گیری از آن‌ها در برخی موارد تا آخر دهه به قوت خود باقی مانده است.

جالبترین و کاربردی‌ترین برنامه‌های پایان دهه دوم قرن بیست و یکم میلادی

 

 جالبترین و کاربردی ترین نرم افزارهای قرن بیستم

((براساس باز نشر پرتال قدم یار)) به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، از سال ۱۹۶۹ که اینترنت وارد زندگی بشر شد، زندگی او را متحول کرد. در دهه ۹۰ بخصوص در سال‌های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ اینترنت در هر سال رشد صد در صدی نسبت به سال قبل داشته است. در ژوئن ۲۰۰۹ آمار تخمینی ۱.۶۷ میلیارد نفر بوده است. امروزه اینترنت در همه جا قابل دسترس بوده و خدمات شبکه‌ای بسیاری را در قالب برنامه‌های موبایلی ارائه می‌دهد. از این رو سال ۲۰۱۹ پر از اپلیکیشن‌های جالب، وبسایت‌ها و ابزار‌های سرگرم کننده بود که قصد داریم چند مورد از کاربردی‌ترین برنامه‌های سال ۲۰۱۹ را معرفی کنیم:

Stoop

ایمیل‌های خبری برای به روز ماندن و اطلاع از اخبار منابع متنوع بسیار خوب هستند، اما پیدا کردن آن‌ها در ایمیل‌های ورودیتان سخت است. Stoop برای کمک به شما اینجاست. این برنامه مانند خبرنامه Google Reader است و شما به راحتی می‌توانید اشتراک‌های خبری خود را مرور کنید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا خبرنامه‌های جدید مانند پادکست‌ها را پیدا کنید. به روزرسانی جدید آن حتی به شما اجازه دنبال کردن صفحات یوتیوب را نیز می‌دهد. به علاوه، یک شناسه الکتریکی برای خبرنامه ایجاد می‌کند، بنابراین لازم نیست هنگام ثبت نام جدید موارد شخصی را وارد کنید.

صحبت کردن با مبدل

این برنامه مبتنی بر وب است که توسط آدام کینگ ساخته شده است و به شما امکان می‌دهد تا با تولید کننده متن OpenAl که امسال منتشر شد، کار کنید. شما متن را وارد می‌کنید و سیستم Al (هوش مصنوعی) آن را برای شما تمام می‌‌کند. ممکن است شبیه به یک حقه به نظر برسد، چون هوش مصنوعی نمی‌داند که شما چه می‌خواهید بگویید، اما اگر گزینه «متن را کامل کن» را بزنید، درنهایت متنی را به شما می‌دهد که منطقی به نظر می‌رسد.
 جالب و کاربردی‌ترین برنامه‌های پایان دهه دوم میلادی زیر ذره‌بین دانشجو - قدم یار

Google Photos

این برنامه امکان ذخیره عکس را به شما می‌دهد و اکنون در اندروید و iOS در دسترس است و بطور خودکار از عکس‌ها و فیلم‌های نامحدودی بصورت رایگان، با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل و p۱۰۸۰ پیشتیبانی می‌کند. اگر نیاز به ذخیره عکس‌هایتان با کیفیت اصلی دارید، برنامه از فضای ۱۵ گیگابایتی Google Drive استفاده می‌کند. شما با این برنامه خطری برای از دست دادن عکس‌هایتان نخواهید داشت.
جالب و کاربردی‌ترین برنامه‌های پایان دهه دوم میلادی زیر ذره‌بین دانشجو - قدم یار

مرورگرHoney

این برنامه، یک برنامه ضمیمه مرورگر رایگان است که قبل از مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین، کد‌های تخفیف را پیدا می‌کند. هنگامی که شما در مرحله پرداخت هستید این مرورگر بهترین تخفیفات، کوپن‌ها، کد‌های تبلیغاتی و پیشنهادات را جستجو می‌کند. سپس به شما امکان می‌دهد آن را در سفارش خود اعمال کنید. این برنامه روی بیش از ۲۰.۰۰۰ وبسایت از جمله Best Buy و Amazon کار می‌کند. برای نصب این برنامه فقط چند ثانیه زمان لازم دارید و تداخلی با دیگر فروشگاه‌های آنلاین ندارد.
 جالب و کاربردی‌ترین برنامه‌های پایان دهه دوم میلادی زیر ذره‌بین دانشجو - قدم یار

بازی‌هایXbox

Xbox Game Pass، سرویس اشتراک مایکروسافت است که به شما امکان دسترسی به بازی‌های زیادی را بصورت آنلاین می‌دهد. همچنان لیست بازی‌های ارائه شده بیشتر و بیشتر می‌شود. با از بین رفتن کنسول‌های بازی، رقابت بین سرویس‌های پخش کننده بازی‌ها گرم شده است.

32

برنامه WhatsApp

استفاده از این برنامه نیز آسان است. این روز‌ها داشتن حریم شخصی برای افراد مهم است. این برنامه به شما امکان می‌دهد که وضعیت آنلاین بودن خود را پنهان کنید. این برنامه نسخه وبسایت نیز دارد و اگر تلفن همراه در دسترستان نباشد، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.
 33

Goodtimess

این برنامه یک تنظیم کننده زمان است و به شما کمک می‌کند کار را در زمان مناسب انجام دهید. این برنامه با افزایش تمرکز به شما کمک می‌کند کار‌ها را در ۲۵ دقیقه انجام داده و ۵ دقیقه بین آن‌ها استراحت کنید. این برنامه نسخه رایگان نیز دارد، اما شما می‌توانید با پرداخت ۵.۵۰ دلار از ویژگی‌های بیشتری استفاده کنید.

34


((جدیدترین اخبار گلچین شده از سایت های معتبر خبری را در سایت قدم یار مشاهده نمایید.))
((کلیه اخبار در پرتال دانشجوی قدم یار، به صورت خودکار و توسط نرم افزار جستجوگر اتوماتیک گردآوری می‌گردد و این مجموعه در مورد محتوای اخبار ارائه شده هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.))

فایلهای دانلودی

این مطلب را به اشتراک بگذارید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قدم یار آزمون حقوقی

در سایت قدم یار آخرین اخبار و شرایط آزمونهای حقوقی را مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها:

پیمایش به بالا