6 اردیبهشت 1403 ساعت 9:07

آيا میخواهید در سایت قدمیار، خدمات و دانلودهای مربوط به آزمون مربوطه خود را رايگان دريافت نمایید!!!!
کافی است با يک ثبت نام چند ثانيه ای، با ما همقدم شويد.

راهنمای انتشار مقاله در مجلات و ژورنال های خارجی

راهنمای انتشار مقاله در مجلات و ژورنال های خارجی

بسیاری از محققان و نخبگان کشور هستند که در موضوعات مختلف علمی و پژوهشی تحقیقات گسترده‌ای انجام می‌دهند و نتایج این تحقیقات را به‌صورت مقاله‌ای تدوین می‌کنند. این مقالات به‌عنوان کارنامه علمی افراد نقش مهمی را در به دست آوردن فرصت‌های شغلی ایده آل و یا حضور در دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر ایفا می‌کنند. دانشجویانی که مقالات علمی آن‌ها در مجلات و ژورنال‌های معتبر علمی خارجی منتشرشده باشد شانس بیشتری را برای گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های معتبر به‌ویژه در مقطع دکترا را خواهند داشت.

راهنمای انتشار مقاله در مجلات و ژورنال های خارجی

برای انتشار مقاله بر روی مجلات و ژورنال‌های معتبر علمی خارجی، ابتدا باید با توجه به رشته درسی و موضوع مقاله‌ای که تدوین کرده‌اید ژورنال یا مجله مرتبط را پیدا کنید. ما در لیست زیر، مجموعه از معروف‌ترین

معرفی ژورنال‌های خارجی برای ثبت مقاله

ژورنال‌های خارجی برای ثبت مقاله را برای شما گردآوری کرده‌ایم:

Science Publishing Corporation: منتشرکننده مقالات علمی درزمینهٔ ها و رشته‌های متفاوت. در این سایت امکان دسترسی آزاد به انواع مقالات علمی درزمینهٔ ها و رشته‌های متفاوت، برای همگان در سرتاسر جهان فراهم آمده است.

Elsevier: در این سایت تلاش شده است تا بهترین راه‌حل‌ها در جهت پیشرفت علوم فنی، پزشکی و تکنولوژی ارائه شود. Elsevie” سالانه 2200 مقاله و 25000 کتاب درزمینهٔ های مختلف علمی منتشر می‌سازد.
EmeraldEmerald: با انتشار بیش 300 مقاله و 2350 کتاب درزمینهٔ های مختلف در این سایت برای شما این امکان را فراهم آورده است تا دسترسی به انواع مقالات و کتب در رشته‌های مختلف را داشته باشید و علاوه بر آن امکان دانلود کل متون موردنظر شمارا نیز به شما می‌دهد.
Springer: منتشرکننده بیش از 2900 مقاله و 190 هزار کتاب این فرصت را برای نویسندگان، مراجعه‌کنندگان و همکاران فراهم آورده است تا مقالات موردنظر خود را به‌راحتی پیدا کنند.
IJSER: مجله بین‌المللی علمی است که درزمینهٔ انتشار مقالات علمی با موضوع علوم فنی، مهندسی و تکنولوژی فعالیت می‌کند. مهندسان و محققان می‌توانند مقالات خود را در اینجا منتشر کنند و یا از هزاران مقالات انتشاریافته این من مجله استفاده کنند.
IJARCS: مجله بین‌المللی پژوهش علوم کامپیوتر مقالات علمی را به‌صورت آنلاین منتشر می‌کند. تمرکز این مجله بر روی فرضیه‌ها، روش‌ها و برنامه‌های کاربردی کامپیوتر و رشته‌های مرتبط است.
Palgrave MacmillanPalgrave Macmillan: در انتشار مقالات متفاوت علمی پیشگام است. در این وب‌سایت می‌توانید انواع مقالات علمی را مشاهده و دانلود کنید.
Wiley: در این سایت انواع مقالات درزمینهٔ علوم پزشکی، اجتماعی، پیراپزشکی و … در اختیار شما گذاشته می‌شود. شما می‌توانید از بین بیش از 4 میلیون مقاله و 1500 مجله و 15000 کتاب آنلاین و دیگر دیتابیس‌ها هر آنچه را که موردنظرتان باشد را بیابید.
Highwire: با بیش از 1700 مجله و هزاران کتاب علمی، این سایت را در ارائه راه‌حل‌های متفاوت برای انتشارات، دانشگاه‌ها و جوامع علمی، در بین دیگر سایت‌ها متمایز می‌سازد.
Jstor: کتابخانه‌های این سایت با بیش از 9200 موسسه در سطح جهان، (ازجمله دانشگاه‌های معتبر ایران) مجموعه کاملی از کتب و مقالات مختلف در رشته‌های مختلف را فراهم آورده است. با عضویت در JSTOR شما دسترسی رایگان به آرشیو آنلاین و کتابخانه‌های ما را در هرکجای دنیاخواهید داشت.
ICEHM: این وب‌سایت تقویم کاملی از سمینارها و کنفرانس‌هایی که در سال آتی درزمینهٔ اقتصاد، علوم انسانی و مدیریت در سطح جهان برگزار می‌شوند را به شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید مقاله‌های ارائه‌شده برای هریک از این کنفرانس‌ها را دانلود کرده و یا مقاله خود را برای شرکت در کنفرانس ارائه کنید.
SCIRPSCIRP یکی از بزرگ‌ترین ناشران مجلات درزمینهٔ ها و رشته‌های مختلف است که دسترسی آزاد را برای همگان فراهم آورده است. بیش از 5000 ویراستار فعال همواره در این سایت فعالیت می‌کنند. SCIRP تا به امروز بیش از 30500 مقاله منتشر کرده است.
پس از انتخاب مجله، با پر کردن فرم‌های درخواست، مقاله خود را برای آن‌ها ارسال کنید. توجه داشته باشید که مقالات خود را قبل از ارسال حتماً ویرایش کنید.
مقالات شما پس از ارسال، موردبررسی قرار می‌گیرد و درصورتی‌که استاندارهای لازم برای انتشار در مجله را داشته باشند مورد تائید قرارگرفته و شمارا از طریق ایمیل مطلع می‌سازند.
در این مرحله شما باید هزینه انتشار مقاله را بپردازید تا مقاله شما چاپ و منتشر شود. برای این کار کافی است به صفحه نیاز پرداز وب‌سایت امانکش رفته و فرم درخواست پرداخت را کامل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت هزینه درخواستی شمارا پرداخت کنند.

فایلهای دانلودی

این مطلب را به اشتراک بگذارید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قدم یار آزمون حقوقی

در سایت قدم یار آخرین اخبار و شرایط آزمونهای حقوقی را مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها:

پیمایش به بالا